top of page
תמונת הסופר/תSteven Blonorovich

פרק 2 | אותנטיות בחינוך

לא אחת קיבלתי ביקורת על הצבעוניות שלי, על הורסטליות שלי, על המגוון שאני. לא אחת באתי לא טוב כל-כך לכל מני אנשים בעין. החוויה שלי כאיש חינוך שבסך הכל רוצה לחיות ולהיות האמת שלו, ולחנך אחרים/ות להיות במקום הזה גם אל מול עצמם/ן, הייתה הרבה פעמים חוויה של התנגדות.

מכאן בוודאי ברור מדוע הפרק הזה מגיע - #אותנטיות_בחינוך במסגרת הוולוג #החיים_עצמם כאן במקום המיוחד הזה, #הבית_של_סטיבן.

#אותנטיות. מושג שאני חוקר כבר הרבה מאוד זמן, והפרק המיוחד הזה הוא אחד התוצרים של המסע המחקרי הזה. את אוהד חומסקי, עמרי שושן ויפעת פילו האורחים/ת היקרים/ה שלי פגשתי בלימודי התואר השני שלי בבית הספר לחינוך באוניברסטית תל אביב. מצאתי לא מעט תשובות לשאלות שחיפשתי עם האנשים המופלאים הללו.


אלה מורים אותנטיים, אלה מורים ומורה אמיצים ואמיצה שמדי יום חיים את מי שהם/ן. דיברנו על "המערכת" שמקשה, על המקום העמוק אשר מבקש ליזום ולהתבטא, דיברנו על הרגעים שדרשו יותר אומץ, על מה זה אומץ ובכלל איך עדיין אנחנו מצליחים להופיע בצבעים האמיתיים שלנו ולהיות אותנטיים בתוך תפקיד שלפעמים מאתגר אותנו להיות אמיתיים.


מתרגש ומחכה לתגובות שלכם/ן באהבה גדולה, מקווה שזה יעורר בכם/ן את ההשראה שזה עורר בי,

להרחבה נוספת על אותנטיות מומלץ להיכנס לפוסט שכתבתי : מהי אותנטיות וכמובן להמשיך לחקור איתי את הנושא הכל-כך מיוחד וחשוב הזה.

תודה שאתם/ן צופים/ות בי,

שלכן/ם ובשבילכם/ן, סטיבן




פוסטים אחרונים

הצג הכול

מהי א'ותנטיות'?

מהמחקר מתגלה כי במרכזה של האותנטיות עומד העקרון "להיות אמיתי עם עצמי". מדובר בחוויה האישית של האדם אל מול מחשבותיו, רגשותיו, צרכיו, רצונותיו

Commenti


bottom of page